Retus tilbyder:
- Implementering, undervisning og udvikling
- Integration til eksisterende IT-systemer
- Fuld service leverandører på hele løsningen
- Uniconta løsninger for +1000 brugere
- Avanceret web produktkonfigurering med integreret produktdata fra Uniconta
- eCommerce platforme lanceret i hele verden
Nem konvertering
Konverteringen fra Microsoft Dynamics eller e-conomic forgår enkelt og sikkert. Vi sørger for undervisning af brugerne og gør overgangen til jeres nye system let. Behøver vi at sige det: Det virker med det samme og indeholder al historik.
Giv et kald på 70 60 55 68 eller skriv på hej@retus.dk, hvis du vil høre mere om Uniconta. Så giver vi kaffen.
Eksempler på processer:
Prøv Uniconta
Du kan prøve Uniconta med dine egne data. Det giver en god fornemmelse af, hvordan det i praksis er at arbejde med de forskellige moduler og funktionaliteter.
Eller du kan vælge at starte helt fra begyndelsen med nye data. Du betaler ikke licens, før du vælger at tage Uniconta i brug.
Giv et kald på 70 60 55 68 eller skriv på hej@retus.dk, hvis du vil høre mere om Uniconta. Så giver vi kaffen.
Korrekt data integration og ingen “ø’er”
Salg, lager, finans og produkt stamdata skal være centralt tilgængeligt og bo i et ERP system. Men ligeså vigtigt er det, at data er korrekt integreret til alle virksomheden andre systemer.
Med eCommerce platforme lanceret i hele verden og Uniconta løsninger med + 1000 brugere, kan Retus hjælpe med at overskue arkitektur landskabet, undgå “ø’er” og efterfølgende implementer de rette systemer.
Om Uniconta
Uniconta er et moderne cloudbaseret økonomisystem. Udviklet af den samme mand, der skabte systemer som Microsoft Dynamics C5 og Dynamic AX.
Uniconta er en app. Du anvender den på samme måde som Microsoft Office, og den fungerer perfekt på både PC og Mac. Alt data bliver gemt i skyen, så I opnår maksimal hastighed og slipper for ventetid. I får et enkelt og velfungerende system, som er let at tilpasse til netop jeres virksomhed.
Som Uniconta partner har Retus udviklet en række skræddersyede løsninger. For eksempel kan vi præsentere dig for POS-løsninger med særlige funktionaliteter til butikker og fuld integration til andre systemer, fx en webshop.
Hos SengeSpecialisten arbejder vi overordnet med et komplekst varekatalog, fordi vi ønsker at give kunden friheden til selv at designe og tilpasse deres nye seng. Vores Specialister står altid klar i butikkerne og ellers er vi tilstede på kundens foretrukne kanal.
Retus har fra start sat sig grundigt ind i vores forretning og har generelt en bred forståelse af vores sortiment, vores processer og de tekniske udfordringer vi står overfor.
Med fokus på slutkunden har de formået at omsætte vores komplekse varekatalog til intuitive, overskuelige og konfigurerbare sengeløsninger.
Vores samarbejde spænder bredt og bygger på gensidig tillid og en god og konstruktiv dialog.
Martin Amstrup Bang
Daværende CEO, SengeSpecialisten
