B2B webshop

Optimér måden, hvorpå du håndterer dine kunder med en B2B webshop

Gør købsprocessen for dine kunder smidigere og undgå flaskehalse med en B2B-webshop.

 

Vigtigheden af at være konstant tilgængelig og klar til handel 24/7 kan ikke understreges nok.

 

Et afgørende første skridt er at sikre, at både dine kunder og dit salgsteam har adgang til en B2B-webshop.

 

Med en B2B webshop vil dit salgsteam opleve mindre administrativt arbejde pr. kunde, hvilket giver dem mere tid til at forbedre kunderelationerne.


Skab de bedste kundeoplevelser og strømlinede arbejdsgange med en B2B webshop


Forbedr jeres kundeoplevelser og effektivisér interne processer med en B2B-webshop, der er nøje tilpasset jeres specifikke behov og eksisterende arkitektur.

 

Hos Retus tilbyder vi en løsning, der er både fleksibel og klar til at blive udvidet med specialfunktioner samt nem integration med afgørende forretningssystemer som ERP, PIM og POS (Point of sale).

 

Det sikrer en problemfri oplevelse for både jeres kunder og jeres salgsteam, da komplekse produktkataloger håndteres nemt og præsenteres på den mest attraktive måde.

 

Herudover får I adgang til et redaktør-interface, som giver jer fuld kontrol over oprettelse og tilpasning af indhold samt produktsider.

 

Integrationen med jeres nuværende arkitektur og PIM-system sikrer, at produktinformation altid er ajourført og korrekt, mens en stabil forbindelse til jeres økonomisystem garanterer en effektiv håndtering af kunde- og ordredata.



Skal vi vise dig, hvad der er muligt?


Vil du gerne se, hvordan en B2B webshop for din forretning

potentielt kunne se ud?




Styrk dine digitale salgskanaler


Udvid dine eksisterende salgskanaler med en digital B2B Webshop og giv dine kunder hurtig adgang til det fulde overblik. Tilbyd kunderne hurtig betaling uden kreditkort, mulighed for handel døgnet rundt samt nem adgang til fuld købshistorik og genbestilling for at spare tid og minimere fejl.







Giv dine kunder en personlig oplevelse


Giv dine kunder direkte adgang til sælgere, personlige priser og et unikt udvalg af produkter i B2B webshoppen. Tilbyd fuld indsigt i produktinformation, herunder detaljerede beskrivelser, dokumentation, billeder, samlevejledninger og certifikater. Det giver en forbindelse, der føles personlig og direkte, og vil helt sikkert forbedre både engagement og tilfredshed.




Opnå god kundepleje via Up- og Cross-salg


Forbedr kundeplejen og øg salget ved aktivt at guide kunderne med up- og cross-salgsprodukter. Vis produkter, der komplementerer eller ofte købes sammen med det valgte produkt, herunder alternativer, reservedele og vedligeholdelsesprodukter. Denne tilgang, ikke alene forstærker købsoplevelsen, men øger også den gennemsnitlige ordrestørrelse.




Få en B2B webshop med smidig integration


Vi sikrer smidig integration med dit foretrukne PIM-system, der automatisk udstiller produktinformationer til jeres kunder. Vores åbne platform tilpasser sig data og understøtter effektivisering ved at eliminere manuelle processer i ordre- og fakturahåndtering. Med en fejlfri integration med et ERP-system maksimeres effektivitet og skalérbarhed, når din forretning vokser.


Sammen skræddersyr vi en førsteklasses løsning til at styrke jeres forretning


Med vores omfattende erfaring og dybdegående digital know-how sætter vi en ny standard for, hvad I kan forvente.

 

Vores tilgang til nye samarbejder er grundigt forankret i en dyb forståelse for jeres behov og produkter.

 

Denne tilgang betyder, at vi ikke bare er en leverandør; vi er en partner, der investerer i at forstå hver nuance af jeres virksomhed.

 

I det kreative samspil mellem jeres indgående kendskab til egen forretning og vores omfattende digitale know-how, finder vi frem til den ideelle løsning. En løsning, der ikke alene løfter jeres nuværende operationer, men også sikrer, at I er rustede til fremtidens digitale udfordringer.

Cases


Fuld frihed til fremtidens vækst

Læs casen her >>


Lige fra starten har der været kontrol med hele processen. Retus satte sig grundigt ind i alle de funktioner, krav og ønsker, som vi havde. Og så kom de med konstruktive inputs, som forbedrede resultatet i sidste ende.

Marc Creutzberg

Lead Developer at Fri BikeShop


Langvarigt samarbejde og SENG.dk

Læs casen her >>


Det nye website skulle løse to behov. For det første skulle det være en platform, som sælgerne kunne bruge i salget. En platform de nemt kunne gå til. En platform, hvor de, uden at have det store kendskab til produktdata, varedata og så videre, nemt og simpelt ville kunne oprette en korrekt varekombination.

For det andet skulle det for kunderne være en hjemmeside hvor mobiloplevelsen var i fokus, og som selvfølgelig kunne sælge, men som også kunne inspirere. Folk skal have samme oplevelse på hjemmesiden som i butikken, når det kommer til viden og service – og det er ikke nogen nem opgave at overføre sælgernes erfaring og specialistviden til et online univers, der guider kunderne til det rette køb.

Marcus Meyer Balle

Finance Director hos SENG


Et tæt samarbejde og en stærk relation er det bedste grundlag for succesfulde projekter


Hvis du vil have en e-commerce-løsning, der matcher dine ambitioner, skal du finde en fast leverandør, som kan bygge den løsning, der passer perfekt til de udfordringer, behov og ambitioner, I har.

 

De bedste løsninger sker i spændingsfeltet mellem det indgående kendskab til virksomheden, domænet, produktet og den digitale og strategiske viden.