Intercompany
Licens
Ingen licens
Info
Klar til implementering
Kategori
Detail, Finans, Grossist, Handel, Logistik, Produktion mv.
Type
Add-on
Pris
Opsætning: Pris afhænger af antal selskaber og kompleksitet i egne felter mv.
Månedlig gebyr: 0 kr.
Udvikler
Retus
Skab gnidningsfrie dataflows mellem afdelinger med Intercompany
Er du træt af inkonsistente data mellem dine afdelinger?
Hvis virksomheden består af flere CVR-numre bruges typisk flere regnskaber. Med Intercompany kan regnskaberne holdes opdateret med fx. vare- og salgsdata.
Med Intercompany er du sikret, at dine data altid er synkroniserede og korrekte. Selv hvis du sidder med komplekse organisatoriske strukturer, kan vi hjælpe med at reducere manuelle fejl og give dig mere gennemsigtighed.
Vi har udviklet en fleksibel grundløsning, der kan tilpasses netop dine specifikke behov.
Vedligeholdelse af dine data har aldrig været mere simpelt og let
Intercompany er en løsning, der hjælper virksomheder med at administrere transaktioner, finansiel konsolidering, rapportering og andre administrative opgaver, som opstår i samarbejde mellem selskaber.
Med Intercompany behøver du ikke bekymre dig om manuel opdatering eller kontrol af data på tværs af dine afdelinger.
Alt sker automatisk, hvilket sparer tid og reducerer risikoen for fejl. Dine data samles ét centralt sted, hvilket giver dig fuldt overblik.
Intercompany synkroniserer følgende til Uniconta:
- Varestamdata
- Varegrupper
- Styklister
- Prislister
- Lager
- Kunder
Denne løsning sikrer, at alle afdelinger arbejder med de samme, opdaterede oplysninger, hvilket fremmer samarbejdet i hele virksomheden.
Gør din datahåndtering smartere med Intercompany
Få bedre styr på dine data og undgå fejl
Synkroniser data i realtime på tværs af afdelinger
Optimer arbejdsgange for dine medarbejde ved at minimere manuel indtastning
Udveksl data let på tværs af afdelinger
Undgå ventetid på at modtage data
Vedligehold stamdata nemt og hurtigt
Stampe: Tradition og kvalitet klædt på til nye tider
Da opdateringen af det gamle C5-system stoppede, var kravet et nyt økonomisystem. Undervejs i søgeprocessen stødte han bl.a. ind i Uniconta, hvor Intercompany-løsningen, der er udviklet af deres nye it-partner Retus, betyder, at data kun skal indtastes et sted i systemet, og derefter kan genbruges i regnskaberne for flere underselskaber. Når du fx registrerer et salg af en enhed, registreres det i samtidig i de øvrige relevante regnskaber....
K. V. Stampe og Sønner
Uniconta ERP & Add-ons
Læs artiklen >>
Den mest markante forskel har været, at Uniconta og Retus i forening har været med til at fjerne overflødige systemer og gøre os mere agile. Vi får løst de daglige opgaver, men endnu vigtigere har vi styrket vores konkurrenceevne i et foranderligt marked. Og så er det da i øvrigt betryggende, at det går godt for Uniconta. For os er det vigtigt, at de fortsætter med hele tiden at udvikle produktet, så det matcher nye udfordringer.
Mike Stampe
Medejer
Savner du mere kontrol over dataflows i din virksomhed?
Henvend dig til Retus i dag og hør mere om, hvordan Intercompany kan implementeres i din Uniconta, så du samler alt data ét sted.