Leverandørvare Data Import
Licens
Ingen licens
Info
Kræver tilpasning
Kategori
Detail, Grossist, Handel, Håndværker
Type
Plugin
Pris
Opsætning: Pris afhænger af kompleksitet i egne felter og leverede data fra leverandører mv.
Månedlig gebyr: 0 DKK
Udvikler
Retus
Importér nemt leverandørvaredata i Uniconta
Er du træt af at skulle indtaste nye leverandørdata manuelt i jeres system?
Hvad nu, hvis du kunne overføre alle leverandørdata nemt og hurtigt – også ved ændringer, så du ikke skal starte helt forfra?
Med vores leverandørdatatranslatør automatiserer du indlæsningen af produktdata direkte i Uniconta.
Det betyder, at du hurtigt kan opdatere data fra dine leverandører, uden at du skal i gang med det helt store tastearbejde.
Nem opsætning af translatør til hver af dine leverandører
Billeder, produktbeskrivelser, priser...
Alle disse data er essentielle og skal kunne opdateres lynhurtigt ved ændringer.
Hvis du hver uge håndterer store mængder leverandørdata, har vi løsningen, der minimerer dine hovedpiner og tidskrævende arbejde, som du manuelt skal taste ind.
Vores tilslutningsløsning – som vi kalder leverandørdatatranslatør – konverterer alle produktdata direkte til Uniconta.
Det gør det muligt for dig at ændre i din datastruktur med lethed.
Den håndterer indlæsning og opdatering af data hurtigt, også selv om leverandører sender ændringer eller udvidelser til specifikationerne.
Selv med et omfattende produktsortiment kan du nemt administrere det hele uden at miste vigtig information.
Se vores video for at lære mere om, hvad en leverandørdatatranslatør kan tilbyde dig.
eCommerce med lettilgængelig produktkonfigurator og hurtig time-to-market
Kaerly har fået en fleksibel løsning, der kan håndtere et bredt og støt voksende produktsortiment fra både eget sortiment og Kaerlys mange eksterne leverandører.
Digital strategi, Website, Commerce & Uniconta ERP
Læs casen >>
Vi er meget tilfredse med Retus’ ekspertise og engagement i udvikling af vores IT-platform, hjemmeside og integrationen imellem.
Deres fleksibilitet og evne til at arbejde under pres har været afgørende for at nå vores til tider stramme deadlines.
Vi sætter stor pris på deres selvstændige tilgang og evne til at tage ansvar.
Det er tydeligt, at de lytter til vores behov og ikke blot, hvad vi beder om. Vi takker for et godt partnerskab.
Philip Althoehn Henriksen
Marketing & Administration Specialist
Vil du gerne undgå manuel indtastning?
Så kontakt os og hør mere om vores leverandørdatatranslatør og hvordan den kan hjælpe dig.