B2C webshop

Fremtidssikr din e-handel med en B2C webshop fra Retus


Opdag, hvilken en frihed det er at kunne udvide og tilpasse din online forretning med en B2C webshop, der ikke alene er åben for integration, men også fuldt ud justerbar til dine unikke krav og behov.

 

Vores løsninger er bygget på det robuste Umbraco CMS, hvilket sikrer en smidig og licensfri (0 kr.) løsning, der lægger fundamentet for din virksomheds vækst og fremtid.


Din webshop skal matche din virksomhed og dine ambitioner


Med den rigtige løsning kan du få skabt grundlaget for en succesfuld fremtid.

 

Hos Retus får du en B2C webshop, der matcher din virksomheds ambitioner og understøtter din vækst med fleksibilitet, frihed og en fremragende brugeroplevelse.

 

Vores løsning er designet til både små og store virksomheder og inkluderer kvalificeret sparring baseret på mange års erfaring indenfor retailmarkedet.

 

Det sikrer, at din webshop altid er tilpasset dine behov og står klar til at vinde kampen om kunderne online.


“Best of Breed” eller “Best of Suite”?


Begge tilgange har deres fordele — men forskellen mellem dem kan have stor betydning for din virksomheds fremtid.

 

Hvis du er stødt på disse begreber og undrer dig over, hvad der bedst kan lade sig gøre for din webshop, så har vi svaret klar her.


Skal vi hjælpe med at indfri dine ambitioner for en B2C webshop?


Vi elsker det, vi laver, og kan tale rigtig længe om det. Derfor står vi klar til at hjælpe dig med at tage skridtet videre mod din drømme B2C webshop.


Retus giver dig alt, hvad du skal bruge


Vores B2C webshop løsning byder på mere end en simpel hyldevare.

 

Vi ved, at selvom mange retailers har samme behov, såsom et enkelt og sikkert checkout og kompatibilitet med moderne devices, er din virksomhed unik.

 

Det er her, Retus skiller sig ud.

 

I stedet for et one-size-fits-all produkt, tilbyder vi en tilpasset webshop-løsning.

 

Vores fleksible grundmotor er designet til at blive skræddersyet til dine specifikke produkter og behov. Dette kræver en dyb forståelse af din virksomhed, hvilket vi opnår gennem et tæt samarbejde med dig.

 

Med en omfattende erfaring og en portefølje af tilpassede løsninger har vi sandsynligvis allerede erfaring med udfordringer lignende dem, du står overfor.

 

Med Retus B2C webshop får du adgang til en bred værktøjskasse af funktioner og et gennemtænkt fundament at bygge oven på.



I en B2C webshop fra Retus får du:




En solid grundfunktion


Vores B2C webshop er klar til global udrulning med avanceret adskillelse af sprog, valuta og marked. Ligeledes tilbyder vi lynhurtige sideskift og produktfiltrering for en optimal brugeroplevelse uden ventetid samt et solidt og gennemtestet checkout-flow med integration til flere betalingsudbydere og pakkeshops.




Stor redaktørfrihed


Hos os får du en nem og intuitiv readaktør-interface. Her får du fuld temastyring og mulighed for planlægning i forbindelse med Black Friday, hvor du får fuld kontrol over systemtekster, samt et stort udvalg af forskellige multimedier, tekster og banner- komponenter.




SEO, feeds & andre integrationer


Vores løsning understøtter en bred vifte af integrationer, herunder SEO-optimering, feeds, samt opsætning med Google Analytics, Google Tag Manager m.m. Desuden tilbydes feeds til platforme som Facebook, Google og Pricerunner. Et detaljeret sitemap for forbedret søgemaskineindeksering og en åben integration, der muliggør sammenkobling med alle (integrerbare) løsninger.




Klargjort integration til PIM og ERP


Vores platform tilbyder en problemfri integration med PIM og ERP systemer, hvilket sikrer lynhurtige opdateringer af produktdata fra PIM til web på blot få minutter - døgnet rundt. Dette omfatter avanceret produktintegration, effektiv kampagnehåndtering samt intelligent sortering og filtrering baseret på PIM-data kombineret med omhyggelig ordre- og lagerhåndtering i dit økonomisystem (ERP)


Cases


eCommerce med lettilgængelig produktkonfigurator og hurtig time-to-market

Læs casen her >>


Vi er meget tilfredse med Retus’ ekspertise og engagement i udvikling af vores IT-platform, hjemmeside og integrationen imellem.

Deres fleksibilitet og evne til at arbejde under pres har været afgørende for at nå vores, til tider, stramme deadlines.

Vi sætter stor pris på deres selvstændige tilgang og evne til at tage ansvar.

Det er tydeligt, at de lytter til vores behov og ikke blot gør, hvad vi beder om. Vi takker for et godt partnerskab.

Philip Althoehn Henriksen

Marketing & Administration Specialist hos Kaerly


Ny webshop med masser af fart og frihed

Læs casen her >>








Et tæt samarbejde og en stærk relation er det bedste grundlag for succesfulde projekter


Hvis du vil have en e-commerce-løsning, der matcher dine ambitioner, skal du finde en fast leverandør, som kan bygge den løsning, der passer perfekt til de udfordringer, behov og ambitioner, I har.

 

De bedste løsninger sker i spændingsfeltet mellem det indgående kendskab til virksomheden, domænet, produktet og den digitale og strategiske viden.